Saturday, July 21, 2007

MIsslyckad promenad men ändå inte

I torsdags tog jag en spontan långpromenad med Minimus i bärsjalen. Vi knallade iväg till Tant Grön, som enligt hemsidan skulle ha öppet, men inte hade det. Så jag hittade lite böcker istället i Hågasalens second-handhyllor... En Michael Crichton, en Laurie King, en Fay Kellerman och en Woody Allen till maken (som har En Fas).

Så dessa ska jag läsa nu när vi reser bort (till Båstad en vecka). Har redan börjat läsa om Grave Talent. Är nöjd (men hade varit nöjdare om jag kunnat köpa mina Green & Black's chokladkakor). Desutom har maken tydligen förhandsbeställt Harry Potter. Inte illa. Man måste ju...

2 comments:

HB said...

Jeg har god tid til å lese for tiden, siden jeg ikke har skaffet meg TV ennå:-) Leste nettopp ut Harry Potter - og så måtte jeg lese den en gang til! Hvor havner jeg da på nerdeskalaen, mon tro? He he.

bani said...

Teven är ett sattyg, eller hur? (Säger jag som måste se Stargate varje morgon...)